RSS

Litt av alt de siste dagene!

Må først og fremst her få ned en liste over starten på uke 9 - gjort så mye små og store ting, og må bare få orden på tankene mine egentlig :)
  1. Starten på denne uka var veldig fin; hadde frokostdate med Chettle på baker´n (lite brød hjemme).
  2. Men så kom det et lite smell - det var tilbake på høgskolen etter å ha vært borte i fem uker - mandag første økt! Tema var krigføringen og utviklingen av Jugoslavia! Var en bra forelesning, uten tvil, men det var hard med et så stort og tungt tema etter noen uker i praksis og ikke minst ferie!
  3. Og skolearbeid ble det utover ettermiddagen også...
  4. ...samt at jeg bare måtte drømme meg litt bort pg lese litt Twilight...
  5. ...også måtte jeg jo bare scrappe litt i tillegg - noe jeg måtte ut og ta noen bilder for!
  6. Så var det jo finale av Top Model America - noe som var skuffende...
  7. Deretter begynte jeg å pakke ned ting på soverommet - for snart er den store flyttedagen her :)
  8. Resten av kvelden gikk med til litt dataspill, tvtitting og andre avslappende aktiviteter!
  9. Tirsdag morgen var det klart for litt mer skolearbeid, samtidig som det ble litt for mye leking på nett...*kremt*
  10. Så fikk jeg meldt Marie og meg på scrappekurs (uten å handle noe mns jeg var inne på Gode Minner!!!!)
  11. Turen gikk så på Maskinistenes for litt mat og Yatzy-spilling, før...
  12. ...scarppinga tok totalt overhånd over meg
  13. Nå er det tid for å pakke litt, se over skoleting før morgendagen og så pakke meg selv inn, i dyna, med godboka mi...hmm!
Så var kanskje ikke så mye som har skjedd, føler bare at alt har gått i ett egentlig...og jo, en annen ting jeg har drevet med: skrevet lister (iallefall kladdet endel lister. Liste - prosjekt for tida er selvfølgelig festivalplanlegging og pakkelister, men også musikklister - hvem album og band burde jeg så absolutt høre på og ha!!!

Over til den fjerde LO´en jeg noensinne har laget: Er en liten lovegreie til gutten min (og meg)! Vært veldig gøy å lage for jeg har fått prøvd meg på litt nye ting jeg har plukket opp på www.scrapbookexpress.no og brukt mye tid på detaljer (ikke spesielt synlige desverre, men jeg vet iallefall hva jeg de betyr). Dette ble resultatet:

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

ellemelle sa...

Du!!! Fy søren den var råfin!!! :) :)
Steike ta, det er jo bare den 4. layputen din!! Kommer jo til å grisebanke storesøstra di lenge før påske, hvis du skal fortsette med det tempoet og den utviklinga!!
*bøyer meg i støvet*

Det (de?) arket (arkene?) var bare rålekkert, oppsett var knallstilig og så mange flotte detaljer og pynt!! :)

Vræl!! Jeg vil hjem og scrappe!!!!

*klem*

ellemelle sa...

Hei vennen!!!
Først en stooor klem, og mange gode tanker! Fy fader altså, livet er ikke mye rettferdig. :( Håper dere klarer å kose dere litt, og at du kan kose deg og slappe av med litt scrapping. Det er iallefall terapi for meg.
Apropos.... har du fått med deg den nye skisse-utfordringsbloggen Skissedilla?? Anbefales!! Finner den her: http:// skissedilla.blogspot.com

Klem fra storesøs

Merete sa...

Kjempeflott LO!! Skulle ikke tro du bare er i startgropa!! Hurra for ellen marie som fikk smitta deg med scrappebasillen :)

Ha en flott helg :)

ellemelle sa...

Hei igjen! Det ligger en liten award til deg i bloggen min! :)

Legg inn en kommentar